My dark oak rocco

The place to share pictures and impressions of your new arrival or just show off your motor.
User avatar
Zanic L3
Posts: 422
Joined: Sun Jun 25, 2017 6:56 pm
I drive a: GT 2.0 TSI
In: Deep Black
With a: DSG box
Options: Stage 2, Catless DP, Milltek catback.

Re: My dark oak rocco

Post by Zanic L3 »

Ibifaho wrote:
Zanic L3 wrote:Mooi mooi, waar heb je het laten doen? Na het verlagen moet je hem laten keuren als een ongeval toch? Of hoe zit het juist allemaal en hoeveel € als ik vragen mag ?

Kzou misschien ook graag de mijne wat loweren
Soort van keuring na ongeval idd. Zien dat uwe auto hoog genoeg staat (als het schroefkit is) en dat ge alle papieren hebt. Attesten van de verlaging en afgestempeld montage attest en dan afspraak pakken op de keuring in station dat keuring na ongeval doet. Kost +- 100euro. Exacte prijs weet ik niet meer.
Bedankt! Gaat ook volledig hetzelfde met juist andere 'springs' en geen volledige coil overs?
User avatar
Ibifaho
Posts: 30
Joined: Sun Dec 20, 2015 4:07 pm
I drive a: 2.0 TDI 140
In: Deep Black
With a: Manual box
Location: Zaventem (Belgium)

Re: My dark oak rocco

Post by Ibifaho »

Zanic L3 wrote:
Ibifaho wrote:
Zanic L3 wrote:Mooi mooi, waar heb je het laten doen? Na het verlagen moet je hem laten keuren als een ongeval toch? Of hoe zit het juist allemaal en hoeveel € als ik vragen mag ?

Kzou misschien ook graag de mijne wat loweren
Soort van keuring na ongeval idd. Zien dat uwe auto hoog genoeg staat (als het schroefkit is) en dat ge alle papieren hebt. Attesten van de verlaging en afgestempeld montage attest en dan afspraak pakken op de keuring in station dat keuring na ongeval doet. Kost +- 100euro. Exacte prijs weet ik niet meer.
Bedankt! Gaat ook volledig hetzelfde met juist andere 'springs' en geen volledige coil overs?
Compleet hetzelfde idd. Gewoon zien dat u uitlijning perfect is en dan is met de vingers in de neus door de keuring.
User avatar
JeffW
Posts: 141
Joined: Sat Jun 17, 2017 11:19 am
I drive a: GT 2.0 TSI
In: Deep Black
With a: Manual box
Options: 260bhp Stage 1 remap, EBC brake upgrade
H&R ARBs, WALK, KW lowering springs,
K&N intake, sports cat down pipe

Re: My dark oak rocco

Post by JeffW »

I’ve found the ST springs to be perfectly comfortable. Even on 2-300 mile journeys. I don’t have any photos showing how it sits now, but I like that it doesn’t look lowered until it’s parked next to one with standard springs.


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
Tom20
Posts: 19
Joined: Tue Jan 23, 2018 7:05 pm
I drive a: 1.4 TSI 122/125
In: Dark Oak
With a: Manual box
Options: 18 inch aluminum rims, Dynaudio Sound System, tinted windows,...

Re: My dark oak rocco

Post by Tom20 »

Hey artw4
Thanks!
they are the same level of comfort as standard,I am very satisfied with it.
if you come from a standard height you can see the difference well
I will post some photos today!
User avatar
Tom20
Posts: 19
Joined: Tue Jan 23, 2018 7:05 pm
I drive a: 1.4 TSI 122/125
In: Dark Oak
With a: Manual box
Options: 18 inch aluminum rims, Dynaudio Sound System, tinted windows,...

Re: My dark oak rocco

Post by Tom20 »

Hey guys

It's been a while!
Meanwhile I have driven a bit...
I have now tuned him!
I let this be done at Heinz performance. It is a great change!

Here are some pictures!

After his washing! :love:
Image
Image
Image
Image
Image

At Heinz performance :hyper: :clap:
Image

Next mod exhaust! :hyper: :hyper:
Rune9019
Posts: 25
Joined: Mon Mar 11, 2019 3:34 pm
I drive a: 1.4 TSI 122/125
In: Deep Black
With a: Manual box

Re: My dark oak rocco

Post by Rune9019 »

How did it go - how much hp did it get from the tune?
Thuggie
Posts: 27
Joined: Mon Oct 14, 2013 10:00 pm
I drive a: 1.4 TSI 160
In: Deep Black
With a: DSG box

Re: My dark oak rocco

Post by Thuggie »

Verry clean rocco , love the colour

Vanwaar ben je ergens ?
Post Reply